lördag 19 februari 2011

Trevlig dag

Igår kom jag hem från skolan, 20 i 8 som vanligt. Det känns som att det blir lite väl sent, bara några timmar till sängdags typ... Men men, jag får leva med det. Jag och Doris åkte direkt vidare till Helena för att övernatta där. Stackars Helena var sjuk, men jag tyckte ändå att det var mysigt att få träffas och prata lite. Umgås. Spelade Sims gjorde vi också, men vi fick en grinig unge som bara var sur hela tiden, haha...
Doris var för övrigt jätteduktig! Hon skällde knappt någonting och hon var inte särskilt rädd av sig heller. Hon sov bra hela natten också vad jag vet. Imorse var hon till och med på riktig bushumör och lyckades dra igång både Ebbe och Ruff! Det var roligt.


Busvovven 


Idag blev det Luleå för lite shopping! Jag inhandlade en tröja, ett läppbalsam och en prickig kopp. På slutet blev det lite fika förstås; latte och chokladboll, mums! En riktigt trevlig dag har vi haft faktiskt, så det känns roligt. Nu blir det duschen för min del, och sen blir det film med syster-yster! 


1 kommentar:

  1. Så bra att det inte var så kallt när Ni var på stan.
    Det blir kul att höra om filmen var bra!
    Vi ses snart!
    Kram Mormor

    SvaraRadera