onsdag 16 mars 2011

Friluftsdag

... har vi haft idag. Jag kände mig inte alls pepp på det, tur att jag hade Natalie i alla fall - det är alltid roligare när man är två! Vi gick en promenad på morgonen tillsammans med lite annat folk. Fint väder, solen värmde skönt. Roligt hade vi också, men det blev nog en aning spårat kanske, haha...

Efter detta möttes vi av att resten av dagen skulle bestå av gym, cirkelträning och power-yoga!? Ofta man orkar med allt det på en dag. Vi hade uppfattat det som att man fick välja det man ville vara med på, men icke... Så då "gick vi in till Kåge istället" (=satt och såg på TV i två timmar.) Busigt. Fast jag har faktiskt aldrig skolkat i hela mitt liv, så jag har inte särskilt dåligt samvete om jag ska vara helt ärlig.

Dagen i allmänhet har nog varit rätt spårad. Tror att Natalie har varit lite trött idag... Vi har mest skrattat och flummat på. Nu på kvällsfikat så misstolkade hon en sak som Sussanne sa, och började skratta så mycket att hon spillde mjölk på golvet i matsalen, haha! Ja, vi har rätt så roligt om dagarna här på Solvik.

1 kommentar:

  1. Det verkar kul med lite bus.
    Ni hade ju i alla fall gått en promenad
    det var ju bra.
    Ha det bra!
    Kram Mormor

    SvaraRadera