torsdag 30 juni 2011

Varmt!

Det var riktigt varmt att vara i stallet idag. Tee Bar blev då jättefin i sina nya saker i alla fall! Pannbandet kändes väldigt stelt hemma och när jag stod där på Hööks funderade jag över om jag skulle ta storlek Cob eller Full. Jag gjorde då rätt i att välja Cob, för hon passade i det jättebra! Schabraket kändes lite stelt när vi la på det, men när vi har använt det några gånger kommer det nog få en bättre passform.
Jullan blev också riktigt fin i Tee Bars gamla schabrak, det var verkligen hennes färger!
Om allt går enligt planerna så ska vi rida dressyr på söndag, och då följer kameran med så jag får lite bilder.

Idag så fortsatte vi en bit upp mot Altergård. Jullan är en så grymt cool ponny alltså! Hon tog täten med spetsade öron och knatade glatt på. Det är så himla roligt att hon är så positivt inställd till allting, även nya saker!
Älskade lilla skruttponny.

1 kommentar:

  1. Det var säkert roligt att gå på Hööks affär.
    Så kul att du fick tag i fina saker till hästen.
    Ha det bra!
    Kram Mormor

    SvaraRadera