måndag 26 september 2011

Hard to breathe

Det har varit en helt okej skoldag ändå, trots att jag har varit så trött att jag blir lite yr ibland... Det känns som att jag är konstant trött nu för tiden. Lite som att jag är på väg att gå i väggen igen... Det är obehagligt. Jag har i alla fall pratat med min klassföreståndare idag och det känns bra. Jag har tagit ett beslut om att helt fokusera på att bara orka vara i skolan nu i första hand, jag får lägga hemuppgifterna lite på hyllan. Det var ett otroligt svårt beslut för mig att ta, för jag har alltid klarat av att sköta skolarbetet hur bra som helst. Även om jag aldrig har haft någon speciell plats i klassen i skolan så har jag alltid varit duktig i ämnena i alla fall. Så det känns lite som ett stort misslyckande. Men jag vet att det här är det enda rätta beslutet om jag vill att det ska hålla i längden...

Idag har jag även gjort lite shopping över internet. Blev tvungen att köpa ett par nya ridbyxor eftersom mina har gått sönder både i dragkedjan i gylfen och även fästet för "haken" eller vad man ska kalla det. Så det kändes lite surt att lägga pengar på det just nu, men det är något jag verkligen behöver.
Köpte även två böcker. Dels för att den ena boken var så billig men också för att jag läser ganska snabbt.


Ridbyxa, 329 kr från Hööks


39 kr, från  CDON.com


119 kr, från CDON.com

1 kommentar:

  1. Hoppas att det går bra och att du snart blir starkare igen.
    Kram Mormor

    SvaraRadera