måndag 7 mars 2011

Dagen

Känns som att det har varit en väldigt lång dag idag...
Under förmiddagen tog jag det bara lugnt innan det var dags att åka på samtal hos Monica. Fanns väl inte sådär jättemycket att prata om idag med tanke på att jag mår ganska bra just nu. Samtidigt så mår jag inte så pass bra att jag känner mig redo att släppa den här kontakten. I alla fall så tyckte hon att det var jättebra att jag har fått Omega-3 av mormor, det var ju faktiskt Monica som hade rekommenderat det till mig. Nu hoppas jag bara att det ska ge resultat när jag har tagit det under en period. Annars så fick jag i läxa att försöka bygga upp min självkänsla och mitt självförtroende, vilket resulterade i att jag också köpte en "Bra-bok" idag. Det hela bygger på att man varje dag ska skriva "Jag är bra för att...", "Tack för att..." och "Hjälp mig att..." Det man ska åstadkomma är väl att försöka se sina bra sidor, vara tacksam för det man har och samtidigt kunna skriva ner det man oroar sig för. Jag höll ju på med det där i en period när jag fortfarande träffade Sandra.

Efter samtalet så for vi in till stan för att uträtta några ärenden och jag köpte;


  • Present till Helena
  • Hårfärg
  • Mascara
  • "Bra-boken"
Just nu känner jag mig ganska trött, som vanligt blir det väl att lata sig resten av kvällen.
Imorgon har jag ingenting inplanerat, dock hade jag väl tänkt försöka ta tag i skolarbetet... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar