tisdag 8 mars 2011

Corpse Bride

Idag har det varit en rätt värdelös dag. Redan på morgonen ringde min tandläkare och sa att jag kunde få en tid om en timme, så det var bara att åka dit. Alla som känner mig vet nog att jag hatar att gå till tandläkaren. Men men, jag överlevde det med.
Annars så har jag mest bara slöat hela dagen. Har varit trött idag och känt mig seg, det har liksom inte blivit något vettigt gjort trots att jag under hela dagen har tänkt att jag ska göra bort skolarbetet... Suck.
Nåja, för att se något positivt i det hela; mamma lagade en jättegod grönsakssoppa till middag. Senare var Kenneth snäll och hade köpt semlor till oss, så då hade hela familjen en mysig fikastund! Och efter det såg vi även på Corpse Bride, jättesöt film tycker jag.



Imorgon blir det ridning, jag längtar som vanligt. Hoppas att underlaget är bra nog för att rida ut, annars hoppas jag att underlaget är bra nog i sommarhagen så att det går att rida ordentligt. Det är inge kul att bara skritta runt runt på ett fyrkantspår.
Annars så längtar jag även tills på fredag när vi ska fira Helena med en tjejkväll, känner på mig att det kommer bli hur mysigt som helst!

1 kommentar:

  1. Skönt att ha gjort bort tandläkarbesöket.
    Hoppas att det gick bra och var kul på ridningen.
    Kram Mormor

    SvaraRadera