tisdag 1 mars 2011

Just one more breath, I beg you please. Just one more step, my knees are weak

Tisdag idag.
Blev inte mycket gjort på engelskan, vi har precis avslutat ett kapitel och ska ha prov på torsdag. I samma veva ska vi förstås börja på ett nytt.
På svenskan fick jag göra bort mitt tal, och det kändes helt okej då vi var en grupp på fyra personer + Jerry. Dock kommer jag nog alltid tycka att det är lite jobbigt att prata inför människor, särskilt om ett personligt ämne framför personer som jag inte känner så bra.

Annars så har jag hur mycket som helst att göra som ska vara klart tills på torsdag. Jag måste läsa ut Kejsarn av Portugallien och göra uppgiften, skriva bokrecension och plugga till engelskaprovet. Det finns ingen chans att jag kommer hinna allt... Att jag dessutom har känt mig helt utmattad hela denna vecka av någon anledning gör ju inte saken bättre. Jag förstår inte vad det är för fel?
Aja.

1 kommentar:

  1. Du har mycket att göra just nu.
    Du får försöka att göra ditt bästa,
    mer kan du ju inte göra.
    Jag hoppas att det går bra!
    Lycka till!
    Kram Mormor

    SvaraRadera