måndag 28 februari 2011

Sammanfattning av februari

I februari har jag varit sjuk, och det har varit riktigt kallt. På grund av detta har det blivit väldigt lite ridning och promenader med Doris, och det är helt klart ett stort minus.
Under denna månad har jag också varit väldigt trött, utan att riktigt veta varför. Jag har också varit rätt nedstämd periodvis, ytterligare ett minus. Dessutom har det varit riktigt mycket i skolan. Med andra ord har det inte varit en lika bra månad. Dock är det skönt att känna att jag är okej i alla fall. I'll be fine. Jag känner inte längre den där paniken när depressionen skymmer solen, mörkret kan inte längre svälja mig.

För att ändå säga något som är positivt så har jag och Natalie blivit riktigt bra vänner, och det känns underbart.

2 kommentarer:

  1. vad kul att du och Natalie blivit bra vänner :D känns alltid skönt att veta att man har någon att prata med och de underlättar allt (: är ju bra att ni också har så mycket lektioner tillsammans också, inte alls dumt (:
    älskar dig gumman! <3

    SvaraRadera
  2. Du har ju varit jätteduktig fastän du varit förkyld och mycket är fortfarande ganska nytt för dig!
    Kram Mormor

    SvaraRadera