tisdag 7 juni 2011

Du & jag, Doris.

Idag var jag duktig och lyckades ta mig upp klockan nio. Sen att jag segade på under morgonen är en annan femma. Jag gjorde i alla fall smoothie's till frukost, det var jättegott! Gjorde även äggröra, men jag klarade inte av att äta det. Det är konsistensen som gör det, jag klarar inte av att äta stekt ägg eller äggröra... Bondomelett går dock bra. Ska nog prova koka ägg på torsdag istället... Imorgon ska jag äta mannagrynsgröt till frukost.
Till lunch åt jag resterna som blev kvar från lasagnen som vi gjorde igår, och till middag blev det kyckling och wokgrönsaker.

Har även gått Harrträskrundan idag, då kände jag mig duktig. Resten av dagen har jag mest degat; suttit vid datorn, läst lite och så kom Anna & Emil och hälsade på en stund.
Ikväll har jag och Doris haft lite skräckfilmskväll. Först såg vi House of wax som uppvärmning, och sen såg vi även the Last Exorcism - den var riktigt äcklig! Så nu är jag lite uppskrämd... Doris undrar om det kan vara för att en seriemördare smyger omkring runt knutarna, så hon tassar omkring och "hostar" lite för säkerhets skull.

Nu ska vi göra oss klara för sängen.

1 kommentar:

  1. Så bra du är på att laga mat.
    Jättebra!
    Ha det bra!
    Kram Mormor

    SvaraRadera