söndag 5 juni 2011

Sommartider

Idag har vi varit och badat hundarna för första gången i år. Doris var jätteduktig, sprang i vattnet och hämtade leksaker. Hon tog sig faktiskt ut så pass att hon simmade några simtag vid något tillfällen också, men det märktes att hon tyckte att det var lite väl kallt för det ännu. Bamse nöjde sig med att bada tassarna lite.


När vi kom hem så blev det att sitta ute på altanen en stund, det är riktigt varmt där ute. Det är roligt att jag har börjat tåla solen bättre, men jag vill inte riskera att bränna mig heller. Så det blir kortare stunder lite då och då istället.

Ikväll ska jag åka hem till Norrfjärden. Först blir det till att handla eftersom jag kommer att ha lägenheten för mig själv måndag-fredag. Måndag blir det också tjejkväll med tjejerna, det ska bli mysigt eftersom det var ett tag sen sist nu. Vi ska laga lasagne tillsammans och sen så ska vi se på någon film också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar