måndag 29 augusti 2011

Glad tjej...

Imorse när jag slog upp ögonen var klockan tio över åtta, med andra ord hade jag försovit mig... Till min stora glädje kände jag även smärtan skära i halsen, näsan igentäppt och snorig, tung i huvudet - allmänt hängig med andra ord. Jag skyndade mig att göra mig i ordning och tryckte i mig några smörgåsar fort som attan och då hann jag i tid till dagens första lektion. Sen har hela dagen varit förstörd typ. Och inte blir det bättre av andra orsaker heller... Som grädde på moset har jag slut ström i mobilen och har glömt laddaren hos pappa, awesome! Så jag känner mig totalt avskärmad från omvärlden just nu. Särskilt med tanke på att jag är krasslig och kanske kommer att behöva åka hem tidigare, då kan jag inte nå mamma för att tala om det. Nåja, tur att det skulle vara möjligt att gå sista biten hem om jag måste...

Så jag är på topp just nu, solen skiner och livet är underbart!

1 kommentar:

  1. Det var ju inte kul, det förstår jag.
    Höe av dig om du behöver vår hjälp.
    Ha det bra!
    Kram Mormor

    SvaraRadera