onsdag 30 november 2011

Stressa, stressa...

Det är verkligen grymt stressigt just nu och det har varit en jobbig vecka. Måndag var egentligen ganska slapp, men då var jag så sjukt trött att jag knappt orkade hålla ögonen öppna och dessutom mådde jag inte helt hundra kroppsligt. Igår fick vi två engelskaläxor och ett svenskaprov till nästa vecka, precis vad jag behövde... Idag fick vi även ett till blad med instuderingsfrågor av Torbjörn för att göra det hela ännu bättre. Det känns som att jag har ett helt berg över mig och jag går bara omkring och är stressad hela tiden. Skitjobbigt.
Om man ska se något positivt med denna vecka så har jag i alla fall promenerat varje dag såhär långt. Idag var även Annettes vovve med på promenad och vi var ute i ungefär en timme. Efter kvällsfikat hade jag en välbehövlig filmkväll med Natalie, det var ett skönt avbrott från all stress.

Imorgon har vi en temadag, jag hoppas att det blir slappt att slippa vanliga lektioner och bara göra något annat en stund men man vet ju aldrig. Blir även filmkväll sedan, hur som helst.
På fredag ska jag göra matteprov och religionsprov, jag hoppas att några stenar har försvunnit från mina axlar efter det...

Nu ska jag krypa ner i sängen, med alla dessa tankar som fortsätter snurra runt i mitt huvud fast kroppen vill sova.

1 kommentar:

  1. Hoppas att det går bra med allt du har att göra.
    När du gör ditt bästa är det ju bra.
    Lycka till med proven på fredag!
    Ha det bra!
    Kram Mormor

    SvaraRadera