tisdag 4 januari 2011

Bra dag

Idag har det faktiskt varit en bra dag! Med tanke på att jag inte lyckades somna förrän någon gång efter tre inatt så tycker jag att det är helt fantastiskt.
Det här har jag lyckats åstadkomma idag;

  • Råd & Stöd
    Nu var jag inte i särskilt stort behov av det, men det är väl bra att ha ifall det skulle uppstå någon situation.
  • Träffat min psykolog
    Det var faktiskt ett mycket givande samtal idag. Vi diskuterade pingismatchen som pågår jämt och ständigt i mitt huvud och nu ska jag försöka sluta pingponga mig själv. 
  • Inhandlat det sista till rummet
    Jag hittade faktiskt rätt snygga gardiner och en rätt snygg lampa, så det känns himla bra! (De snyggaste sakerna man ser är givetvis alltid de dyraste.)
    Köpte även nödvändiga saker som toalettartiklar och skolgrejs. Snart är det bara att börja packa... ;>
Ikväll har Doris haft besök av Daisy! Det var roligt då det var ett tag sedan de träffades nu. Det är nyttigt för Doris att få träffa andra hundar, särskilt de som kan säga ifrån, till skillnad från Bamse...


Doris & Daisy
Svårt att fånga damerna på bild samtidigt ;>


Imorgon blir det till att hälsa på Thor och Lena! Ska bli kul då det var väldigt längesen sist nu.



1 kommentar:

  1. mycket fin blogg,,å jag ska följa den noga.
    jag e stolt över dig.

    SvaraRadera