torsdag 6 januari 2011

Fullt upp!

Dagen började med att jag försov mig, men som tur var hann jag rätt bra ändå. I övrigt så har dagen spenderats hos Thor och Lena! Det var riktigt mysigt och trevligt, längesen jag var där sist. Jag fick ett varmt välkomnande av både tvåbenta och fyrbenta vänner. Vi fikade och pratade massor, och självklart gullade jag en hel del med hundarna. Det känns faktiskt lättare att hälsa på dem nu i det nya huset, jag blir inte lika mycket påmind om Gabbie där. Visst tycker jag om Leo och Aia också, men Gabbie var speciell.
Leo var då riktigt mysig idag, han brukar annars inte vara med mig så jättemycket när jag är där, men kanske hade han saknat mig nu när det var längesen sist? ;> Aia var lika glad och mysig som vanligt.

På vägen hem plockade vi upp Helena för en filmkväll. Det blev lite senare än vad jag hade tänkt, men det var ändå roligt att få träffas och hinna prata lite. Vi såg Vampyrer suger och den var faktiskt riktigt rolig!

Nu ska jag nog (sent omsider) göra mig lite kvällsfika och kanske se något avsnitt av One Tree Hill!

Imorgon hade jag tänkt börja med att trimma Doris, och mamma var sugen på att se Svinalängorna på bio på eftermiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar