lördag 8 januari 2011

Nu närmar det sig!

Det blev till att trimma klart Doris sent igår istället, så nu är hon fin i pälsen! Nu är det bara ett bad som fattas, men det blir nog nästa helg.

60-års kalas idag för Agnetha! Ni som känner mig vet ju hur jobbigt jag tycker att det är att vara bland mycket folk, men idag gick det faktiskt helt okej. Kanske är det för att jag tycker så mycket om Agnetha, hon har hjälpt mig så mycket och gett mig så mycket glädje. Med andra ord kändes det kul att få fira henne. I övrigt så var det inte så många där som kände mig heller. Dock var det lite jobbigt på slutet när barnen började springa omkring och kröp under borden.

Sen var det bara hem och packa! Herregud, nu börjar det kännas hur nära det är! Snart händer det! För att vara ärlig så är ångesten på en skala 1-10 ungefär 9. Det känns som att jag kommer att bryta ihop när som helst. Det här är verkligen en stor grej för mig, men det känns skönt att jag bara kommer vara där måndag-onsdag några veckor nu i början. Man skulle kunna säga att det är som att göra en kompromiss med mina känslostyrda tankar som skriker:"Nejnejnej! Det här går inte!"

Tanken är att vi ska åka från Norrfjärden halv tio, med andra ord är det bara att stiga upp tidigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar