måndag 7 februari 2011

Don't let the colours scare you, it's just a state of mind

Måndag idag. Det har varit en bra dag. Innan lunch hade vi tema som vanligt, jag och Natalie är typ helt klara med vårat arbete angående domen för Aleksei Marklein. Efter lunch hade vi matte, det var lika jobbigt som vanligt. Jag förstår bara mindre och mindre av matten, så vi får väl se hur det går, hehe...

Hur som helst så känns det jättekul att jag och Natalie verkligen har funnit varandra nu. Vi hälsar alltid på varandra, söker upp varandra och för det mesta umgås vi större delen av dagarna också. Det känns helt fantastiskt. Nog för att jag kan prata med de andra också, men det är skönt att ha någon som man kan ty sig till lite extra så att säga.

Annars så har jag skrivit klart min debattartikel, det känns bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar