fredag 25 februari 2011

"När jag blir grå, när jag faller - orkar du för två?"

Det har varit en bra dag idag, men jag mår dåligt ändå. Det börjar väl bli den där tiden på månaden när allt känns jobbigt.
Dagen började med matte. Helt okej ändå, äntligen har jag avslutat det där jobbiga avsnittet om ekvationer med nämnare. Efter det hade vi berhörighetsläsning och då jobbade jag lite på mitt tal, känns som att jag har börjat komma igång lite i alla fall men det blir nog snävt att få det klart tills tisdag. Men men, vi får väl se. Resten av dagen var det Tema, och vi är typ helt klara med vårat arbete nu. På måndag ska vi försöka träna igenom redovisningen lite, och på onsdag gäller det!
Efter skolan satt jag och Natalie kvar och fikade en stund med Kennet och Ivan, det var trevligt.
Nu ska jag gå iväg till middagen, sedan ska jag packa och vänta på att tiden ska gå...


"När jag blir grå, när jag faller - orkar du för två?
När idag blir igår, kommer du att älska mig då? 

Det spelar ingen roll om du håller mig hårt
Ingen kommer minnas om hundra år
Jag är rädd att man glömmer,
glömmer allt
Som vi glömde att vi älskade varann
Stå ut med mig, jag behöver dig
Stå ut med mig, jag behöver dig"

1 kommentar:

  1. Kul att det går framåt i matten som är
    så svårt ämne.
    Ha en trevlig helg!
    Kram Mormor

    SvaraRadera