lördag 17 september 2011

I got a feeling

Idag har det varit den första bra dagen på väldigt länge känns det som. Jag och mamma for till stan imorse för att jag behövde uträtta lite ärenden. Jag hittade allt jag behövde så det kändes riktigt bra. Det kändes dock som att jag brände mycket pengar på samma gång, men det var verkligen saker som jag behöver. Jag är inte heller någon som går på stan då och då eller småköper, utan det blir ofta "storhandling" sällan istället. Sen satte vi oss på Ekberg's och drack en latte, det var verkligen supermysigt! Det är något jag verkligen saknar i mitt liv, att kunna sitta på café med en kompis, dricka kaffe och bara snacka skit en stund.

Vid halv ett befann vi oss på 4H i Norrfjärden för att se när Paulina tävlade i hoppning. Tyvärr ramlade hon av på ett hinder för att hennes häst blev spänd och rädd, men hon var jätteduktig ändå! Hennes häst är bara 5 år och därmed väldigt grön, så med lite träning kommer de säkert bli jätteduktiga.

Efter det har jag mest tagit det lugnt, kom nyss hem från en promenad med Doris i det fina höstvädret.
Det är tur att det finns såhär fina dagar mitt i allt elände, hur skulle man annars orka?

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig lördag och helg!
    Jag har precis kommit hem från vårdcentralen med Alexander. Han har halsfluss igen. Doktorn talade mycket om vikten av motion när man lider av astma o allergi,så det känns bra att du redan har rätt tänk där. Det gäller bara att komma över den där tröskeln när man känner att träningen gör att man orkar mer istället för att ta kraft.
    Doris däremot har inga problem med orken! =) Hon hoppar o skuttar i solskenet....ser nya möjligheter varje dag.
    Den som ändå vore hund. ;)

    Kram// Mamma

    SvaraRadera